קורס ריתוך אלקטרודה


תחום ריתוך מכיל מגוון שיטות ואפשרויות שאחת מהן ריתוך באמצעות אלקטרודה הנלמד בקורס ריתוך אלקטרודה. פעולת ריתוך מתאפשרת אודות תהליך כימי הנוצר בעקבות מגע של אלקטרודה עם CO2 שגורם לריתוך חומרים עשויים ממתכת. מאנשי מקצוע ריתוך אלקטרודה נדרשים ניסיון ומיומנות רבה וביקוש בהם רב בכל תחומי תעשיית מתכת.

לימודים בקורס מתבססים על שלושה נושאים עיקריים: לימודים עיוניים, ריתוך מעשי וכללי בטיחות בעבודות ריתך.


  • לימודים עיוניים כוללים תורת החומרים, פרקי פיסיקה וכימיה הרלוונטיים לתהליך ריתוך, שירטוט טכני, שיטות ריתוך ועוד.
  • לימודים מעשיים מתקיימים רק בקורסים שמיועדים לאלה שאין להם רקע בריתוך או לאלה שמעוניינים לקבל שעות אימון לקראת מבחני הסמכה. רתכים מנוסים שעוסקים בתחום אבל אין להם תעודת הסמכה ניגשים למבחנים ע"י מוסד הלימודי כבר לאחר חלק עיוני ומבחן בטיחות.
  • בחלק בטיחותי ילמדו תלמידים נהלי בטיחות ויסומם בעבודה. תלמידים ידרשו לעבור מבחן בטיחות פנימי טרם הגשתם למבחני הסמכה מעשיים. 

קורס לימודים



כאמור לתמידי קורס ריתוך שבוצעו כל המטלות על פי תוכנית הלימודים ועברו בהצלחה מבחן בטיחות תינתן אפשרות להיבחן לקראת הסמכה מטעם הוועדה הלאומית לריתוך המוכרת לא רק בארץ, אלא גם בחו"ל ו/או הסמכה מטעם מכון התקנים הישראלי. תעודת מקצוע של רתך מוסמך פותחת אפשרויות רבות להשתלבות בתעשיית מתכת אזרחים או צבעית שבהם קיים ביקוש רב ברתכים מקצועיים.

אנשי צוות של האתר www.studychoice.co.il עושים עבודה מקצועית וקפדנית לאיתור מוסדות לימוד שמציעים מסלולים אטרקטיביים ביותר על מנת לספק לנרשמים באתר אפשרויות לימוד בקורסי ריתוך הטובות ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה