יתרונות קורס חשמלאי מסויג

תעסוקתם של אנשי אחזקה בשוק העבודה כוללת פעמים רבות בעיסוק משמעותי בכל הקשור לתחום החשמל, שימוש בציוד חשמלי ועבודה במתקנים חשמליים. חשוב לזכור! עבודה ללא רישיון מתאים בתחום בחשמל מהווה עבירה על החוק ויותר מכך! היא מסכנת את העובד, סביבת העבודה והסביבה הכללית. לכן, אחד הפתרונות היעילים האפשריים לשם כך הוא כניסת אנשי התחזוקה, הטכנאים והעובדים השונים למסגרת קורס חשמלאי מסויג, למידת התכנים, קבלת הידע הנדרש לעבודה בטוחה בתחום וכמובן רישיון תקף המהווה היתר עבודה בתחום הנלמד ולמקום העבודה הספציפי. כך, על ידי קורס קצר ופרקטי מקבלים התלמידים רישיון חשמלאי מסויג ונהנים מכל היתרונות שנגלים אליהם כמו אפשרות לתעסוקה חוקית, אפשרות לקבלת אחריות רבה יותר, ידע בתחום החשמל, כללי מפתח לעבודה זהירה ובטוחה בחשמל וכמובן, קבלת טעימה ממקצוע איכותי והאפשרות לפתח קריירה מבטיחה בתחום.
תנאי קבלה ומטרת הלימודים:
מטרת הלימודים היא ברורה, להעניק ידע מקיף והכשרה מתאימה לתעסוקתם של חשמלאים ואנשים אחזקה שונים שאינם בעלי רישיון בתחום החשמל. תנאי הקבלה כאמור אינם מקשים והם מאפשרים לעובדי המפעלים, החברות והארגונים אשר מעוניינים לרכוש הכשרה מתאימה וזריזה בתחום החשמל ולהתחיל בעבודה להשתלב במסלולי לימוד איכותיים, מתכוננים לפי שגרת עבודתם במקום העבודה ובאישורו הסופי של משרד הכלכלה במסגרת קורס חשמלאי מסויג.
יתרון נוסף – משך הלימודים:
משך לימודי החשמל במסגרת קורס ייעודי בחשמל כדוגמת קורס חשמלאי מוסמך אורך לרוב כשנתיים, זהו זמן רב שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו להשקיע. כאן בולט יתרונו של מסלול לימודי קורס חשמלאי מסויג. מדובר בלימודים קצרים משמעותית, כ- 56 עד 200 שעות הוראה, בהתאם לאישורו של משרד הכלכלה ובניית מסלול הלימודים על פי עבודות החשמל שיצטרכו העובדים לבצע במקום עבודתם. רק לשם השוואה אם נסתכל על מסלול לימודי חשמלאי מוסמך נראה שהוא כולל 1080 שעות במתכונתו הרגילה.
תעודת גמר:
סיום הקורס בהצלחה מותנה במעבר מבחן הסמכה של משרד הכלכלה וכן, עמידה בכל דרישות הקורס. לאחר שהוכיחו התלמידים את ידיעותיהם ויכולותיהם בקורס יזכו לקבל רישיון חשמלאי מסויג בהתאם להגדרת התפקיד במקום העבודה וכן, תעודת גמר מטעם משרד הכלכלה

קורסים נוספים:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה