קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 - הסבר על המסלולים האפשריים

קורס הנהלת חשבונות הפך לאחד מהקורסים הפופולאריים בלימודי התעודה.
העולם העסקי נשען על תחום החשבונאות מאז ומתמיד, חישוב תקציבים, מילוי דוחות והערכות פיננסיות הם מרכיב מרכזי בעולם העסקים למטרת רווח וניהול עסק חוקי.

שינויים רבים עברו עם השנים על עולם העסקים ובכך גברה הדרישה ליותר חשבונאים מקצועיים בחברות העסקים השונות בשוק. צעירים שאפתניים רבים בוחרים במסלול לימוד החשבונאות ונרשמים למגוון רחב של קורסים בתחום. 

אז מה הוא מחיר קורס הנהלת חשבונות? האם ניתן לשלב את הלימודים עם עבודה? האם ישנה מתכונת לימודי הנהלת חשבונות - ערב?


שולט במספרים, ניירות וכספים? החלטתה שהגיע הזמן לרכוש מקצוע יוקרתי בעל שכר גבוהה ומקומות עבודה רבים? מנהל חשבונות יתאים לך! ראשית כל צוות אתר www.studychoice.co.il   רוצה לברך אותך על ההחלטה האמיצה לעשות צעד למען הקריירה ולהתחיל בלימודים. ואנו כאן להביא לך את הפרטים הרלוונטיים על מחיר קורס הנהלת חשבונות ולבשר שתוכל להמשיך לעבוד תוך כדי הקורס במשרה מלאה כיוון שקיימת מתכונת לימודי הנהלת חשבונות - ערב.

האם כל מי שרוצה להפוך למנהל חשבונות יכול ללכת וללמוד בקורס? אז ככה, אומנם הדרישות משתנות בין מוסד למוסד אך לרוב ידרשו מוסדות הלימוד תנאי קבלה הכוללים: 12 שנות לימוד וידע מוכח של יחידה 1 לפחות במתמטיקה, במקרים מסוימים יתקבלו גם בעלי 11 שנות לימוד.

משכו של קורס הנהלת חשבונות משתנה בין מוסד למוסד וזאת משום שקיימים מסלולי לימוד שונים במתכונות למידה שונות אם זה קורס הנהלת חשבונות לימודי ערב או שמה לימודים רגילים ביום. כמות השעות הממוצעת של קורס הנהלת חשבונות סוג 1+2 נע בין 320-390 שעות לימוד אקדמאיות כאשר בסופם תעמדו במבחנים ואלו שיצליחו לעמוד בהם יקבלו תעודה של מנהל חשבונות.

מה מחיר קורס הנהלת חשבונות? שוב גם פה הנתון משתנה בין מוסדות הלימוד השונים אך הטווחים בהם ינועו מחירי הקורס יהיו בין  4,000 – 7,000 שקלים.

ובכן אחרי שקראת את הפרטים על מחירי הקורס ומתכונות הלימוד והחלטתה שזאת הדרך שאתה בוחר, למה שלא תחסוך כסף רב!. אתר www.studychoice.co.il   הוא האתר בשבילך. באתר תוכל להצטרף לקבוצת רכישה של קורס הנהלת חשבונות בכל מכללה שתרצה בארץ ותקבל הצעות המשתלמות ביותר מכל המכללות שבחרתה עבור כל מסלולי לימוד שבחרתה! בין מגוון ההצעות שתקבל תוכל לבחור בהצעה המתאימה לך או להמתין להצעה הבאה שאולי תהיה אף טובה יותר! השירות אינו כרוך בתשלום כלשהו וללא כל התחייבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה