קורס ניהול רשתות - האם כדאי?


קורס ניהול רשתות הוא קורס מוכר על ידי משרד התמ, כך שאם אדם עומד בקריטריונים, הוא יוכל לגשת אליו גם בעזרת המדינה. קורס ניהול רשתות נערך ברחבי הארץ ובבתי ספר שונים, כך שכל אדם יכול למצוא את המקום הטוב ביותר עבורו ולהתחיל ללמוד קורס ניהול רשתות. על מנת להירשם לקורס, על המועמד לעבור ראיון מקדים שבו הוא יישאל על ניסיונו הקודם.

אדם אשר אינו בעל ניסיון בתחומי המחשבים והבנת התוכנה והחומרה ברמת טכנאי לפחות, לא יוכל לעבור קורס ניהול רשתות. הקורסים הינם מקצועיים ומועברים על ידי מדריכים מוסמכים מול כיתה, אשר בה נעשית הדרכה הכוללת ניסיון מעשי באמצעים מבוקרים, שמשפרים את היכולת ואת המענה המהיר של התלמידים לטיפול בבעיות בהן יתקלו בשטח. בסיום הקורס יקבלו התלמידים תעודות הסמכה מבית מיקרוסופט בהתאם לקורס הספציפי אותו למדו.
שוק ההיי טק דורש יותר ויותר את מנהלי רשתות. הדרישה כה גבוהה שהשכר בתחום רק עולה ורמת האחריות לא מפסיקה לגבור. היות וכמות הדורשים למקצוע זה עולה מדי שנה יותר קורסים נפתחים
כיום קורס ניהול רשתות הופך ממומן גם על ידי חברות ההיי טק לעובדיהם וגם על ידי משרד התמ. לכן חשוב לא להסס ולגשת לבדוק האם גם אתם יכולים להצטרף לשאר תלמידי קורס ניהול רשתות ברחבי הארץ וכך לצבור ניסיון והכשרה בתפקיד מנהל רשתות, ככל שתצברו ניסיון מוקדם יותר כך גם תוכלו להתקדם ברמות השכר מהר יותר.

בכל חברת היי טק כיום, בכל ארגון המכיל יותר ממחשב אחד, בכל מקום בעולם, יושב אדם אשר תפקידו להיות מנהל רשת. אותו אדם אחראי על רשת המחשבים הענפה של החברה בה הוא עובד

הדבר כולל תפעול כל מחשב ומחשב ברשת, על מנת למנוע ולאתר תקלות, פתירת בעיות, וגם טיפול חודשי ושבועי במערכות. בנוסף עליו לתכנן הקמת מערכי תקשורת ויצירת מערכת, שתדע לתת מענה ושירות לכל רשת כזו. תפקיד מנהלי הרשת בחברות גדולות, בעלות פריסה רחבה, דורש גם עבודה רציפה לעיתים של עשרים וארבע שעות. כדי להתחיל לעבוד במקצוע הכה נדרש הזה, יש צורך לעבור קורס ניהול רשתות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה