לימודי הנהלת חשבונות - מחירי קורס

מחירי קורס הנהלת חשבונות

חשבונאות מלווה את העולם העסקי מאז ומתמיד. הנהלת חשבונות היא דרישה הכרחית לכל עסק, מוסד וארגון. בקרת תהליכים פיננסים, מעקב אחר הכנסות והוצאות של ארגון, דיווחים לרשויות המסים, תכנון עתידי של מדיניות כלכלית של החברה כל זה נעשה ע"י מנהל חשבונות מקצועי.  עקב תמורה נאה וביקוש לאנשי מקצוע מעולים בתחום זה בארץ ובעולם הולכת וגוברת דרישה ללימודי הנהלת חשבונות בכל הרמות.



מחיר קורס הנהלת חשבונות 1+2 נע בטווח צר יחסית עקב אחידות בתוכנית הלימודים שכאמור הינה בפיקוח משרד התמ"ת. באתר www.studychoice.co.il   קיים שירות להשוואת מחירים של קורסים בארץ המבוסס על שיתוף דיווחי גולשים. על פי נתוני האתר מחיר קורס הנהלת חשבונות 1+2 יהיה בין 5500  עד 6900 ₪ . בנוסף  למחיר הקורס יש מוסדות לימוד שיבקשו גם דמי הרשמה בגובה כ- 300 ₪ . לכן בקבלת הצעת מחיר כדאי לוודא את מה הוא כולל. עוד בתחשיב עלויות הלימודים מלבד מחיר קורס הנהלת חשבונות יש לקחת בחשבות עלויות הספרים וחומרי לימוד נוספים שמסתכם עוד בכ- 200 ₪.

אם קריירה של מנהל חשבונות קורצת לך – אל תבזבז זמן יקר והתחל בלימודים. בחר לך מוסד לימודי מתאים באתר www.studychoice.co.il  וכמשתמש רשום באתר קבל הצעות מחיר קורס הנהלת חשבונות המשתלמים ביותר. אם הינך אדם עובד ורוצה ללמוד חשבונאות, תוכל למצוא באתר מגוון אפשרויות לקורס הנהלת חשבונות לימודי ערב שיעזרו לך לעשות בחירה נכונה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה