קורס חשמלאי מתח גבוה

קורס חשמלאי מתח גבוה זהו ללא ספק קורס שמעמיק את הידע של החשמלאים ולא רק זאת. הקורס מאפשר בעצם לחשמלאים שונים לקבל היתר לעבודה במתקני חשמל במתח גבוה וזוהי קפיצת מדרגה משמעותית ביותר בקרב ההכשרות וההיתרים שיש לחשמלאים בשוק העבודה. 


העיסוק בחשמל בעצם לוקח חלק גדול מאוד מהכוחות בשוק העבודה. המקצוע נדרש הן למען השגרה וקיום יומיומי בבנייה, הקמה וכדומה... והן לתחזוקה שוטפת, בדיקות תקופתיות וכן הלאה. מקצוע החשמל נדרש במקומות רבים (כמעט בכל מקום ומקום) על פי חוק. שכן למען תחזוקה וטיפול שוטף במתקנים הללו נדרש האדם להיות אדם המוסמך לכך. על כן, מגוון מקומות ואפשרויות עבודה נפתחות בפני מתעניינים שונים שרוצים לרכוש מקצוע איכותי, מכניס ומוערך. 
התנאי הבסיסי לקבלה למסלול הלימודים במסגרת קורס חשמלאי מתח גבוה הוא להיות בוגר של קורס חשמלאי מוסמך. אם המתעניין עומד בתנאי זה הוא יכול להשתלב במסלול הלימודים שכולל בסה"כ 177 שעות לימוד והוא נלמד בתקופה של חצי שנה עד שנה (בהתאם לכמות המפגשים השבועיים). 

קורס חשמלאי מתח גבוה


איפה ניתן ללמוד קורס חשמלאי מתח גבוה?
 מגוון רחב של מוסדות לימוד אשר אושרו על ידי פיקוח משרד הכלכלה מציעים את המסלול במסגרותיהם השונות. עם זאת, מתעניינים רבים שלמדו לרישיון החשמלאי המוסמך במוסד כזה או אחר יכולים למצוא שבית ספרם לא מקיים לימודים למתח גבוה גם כן. זוהי אינה בעיה כלל! חשוב להבין שאין זה אומר שאם מוסד הלימודים לא מקיים את המסלול זה אומר שלא ניתן להשתלב בו. הכל עניין של היצע וביקוש וכל מוסד ומוסד עושה את חישוביו הכלכליים, הלוגיסטיים והאחרים אם לקיים את המסלול במסגרתו או שמה לפסוח על כן. כיום ניתן לומר בוודאות שבכל אזור בצפון ובטח שבערי המטרופולין המרכזיות כמו חיפה, תל אביב, ירושלים ובאר שבע ניתן למצוא מוסדות איכותיים ומקצועיים שמציעים את מסלול הלימודים המותאם למתעניינים השונים. 

בשונה מקורס חשמלאי מוסמך קורס חשמלאי מתח גבוה זהו קורס שאינו נפתח בתדירות גבוה והסיבה לכך פשוטה – ככל שעולים בסולם הדרגות להכשרות גבוהות יותר כמות המועמדים קטנה. לכן חשוב לחשוב בצורה רצינית במידה וההשתלבות לקורס היא אכן ריאלית מבחינת המועמד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה